2023. március 29., szerda

Colleen Hoover - Layla

A ​szerelem kísérthet, de meg is gyógyíthat.
Leeds azóta tudja, hogy Laylával fogja leélni az életét, hogy először találkoztak. De aztán jött a támadás.
Layla heteket töltött a kórházban, harcolni kellett az életéért, és bár testileg rendbe jött, az érzelmi és mentális sebek annyira megváltoztatták, hogy Leeds szinte fel sem ismeri benne a nőt, akibe beleszeretett.
A férfi helyre akarja hozni a kapcsolatukat, ezért elviszi Laylát a kis szállóba, ahol először találkoztak. Itt azonban a nő viselkedése különös, bizarr módon megváltozik. És ez csak egy a számos megmagyarázhatatlan esemény közül…
Leeds egyre távolabb sodródik Laylától, és Willow mellett talál vigaszra, aki szintén a szálló lakója, és akivel könnyen egymásra találnak. Leeds érdeklődése Willow iránt egyre nő, és azzal, hogy segíteni akar neki válaszokat találni, egyre kevésbé tartja szem előtt Layla jóllétét.
Leeds hamarosan rájön, hogy választania kell, mert mindkettőjüknek nem tud segíteni. De ha rosszul választ, az mindhármukra nézve végzetes következményekkel járhat…
Fedezd fel CoHo újabb lebilincselő és elgondolkodtató világát!

Író: Colleen Hoover
Eredeti cím:  Layla
Cím: Layla
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Kiadás éve: 2022.
Oldalszám: 360
Téma: Romantikus

Köszönöm a könyvet a Könyvmolyképző Kiadónak!

Úgy tűnik ez az évem legalábbis az eleje CoHo könyvekről fog szólni. Már több értékelést olvashattatok a blogon az írónő könyveiről és itt egy újabb. 
Ahogy már megszokhattuk Hoover soha nem választja a könnyebb utat, valószínűleg ezért is szeretik őt illetve a regényeit ilyen sokan. Ez a Layla című alkotásnál sem volt másképp.
A cím utal arra hogy Layla köré épül az egész sztori, ami a borítón is megjelenik hiszen egy ablakon tekintünk be és ott látunk egy női sziluettet. 
A fülszöveg megkapó, de számomra teljesen átlagosnak tűnik, később pedig kiderült hogy az itt kapott információk nem készítenek fel arra amit megtapasztalunk olvasás közben. 
Rögtön az első oldal összezavart, őszintén nem erre számítottam és valószínűleg az írónő is erre törekedett hiszen innentől kezdve a kíváncsiságom az egekig szökött és csak úgy faltam a sorokat. 

A történet két szálon fut a jelenben és a múltban. A múlt megismerése nagyon sokat segít abban hogy megértsük, hogyan is alakultak a dolgok és mik vezettek ahhoz ami történt. A címből és a fülszövegből is kiderül hogy főszereplőink Layla, Leeds és később Willow, hármójuk közül Leeds szemszögéből ismerjük meg a sztorit, az ő szemén keresztül látjuk az eseményeket és az ő gondolatait olvashatjuk. 
Olvasás közben végig volt egy furcsa érzésem, tudtam hogy bőven lesz meglepetés és agyaltam hogy most mit tartogat az olvasói számára az írónő illetve a történet. Persze voltak tippjeim, és gyártottam az elméleteket olvasás közben, de ami végül kiderült arra álmomban sem gondoltam volna.

Layla és Leeds kapcsolata eléggé intenzíven indul, hősünknek tetszik hogy a lány impulzív, ami a szívén az a száján. Számomra kiszámíthatatlan volt és kissé furcsa amivel végülis nincsen baj legalább nem egy klisés szereplő, de nem igazán tudtam vele azonosulni a történet elején. Aztán ahogy haladtunk előre sok mindenre fény derül, de nagyon sok minden össze is kuszálódik. A szereplők az események hatására változnak, és mire a történet végére érünk szerintem magukra sem ismernek. 
Volt jó pár alkalom amikor Leeds is idegesített, és egyáltalán nem értettem hogy mit miért tett, aztán amikor fény derült minden apró részletre akkor megértettem. A fiú egyáltalán nem volt egyszerű helyzetben, hiszen szereti a lányt, de ugyanakkor nem érti mi történik körülötte. Mindet megtesz annak érdekében, hogy minden a legnagyobb rendben legyen, de sokszor kételkedik önmagában, az érzéseiben később pedig a józan eszében is. 

Az írónő mesterien tudja fenntartani az olvasó érdeklődését, mindig van valamilyen csavar a könyveiben. Voltak bőven olyan dolgok amikkel nem értettem egyet, vagy én azt gondoltam másképp csinálnám, de ettől volt olyan jó hogy a végén viszont azt éreztem, hogy úr isten én ezt a történetet még olvasnám, és ismét úgy tettem le a könyvet hogy ez igen, megint egy nagyon jó írást olvashattam összességében.
Ajánlom mindenkinek a történetet akik szeretik CoHo könyveit, azoknak akik szeretik a nem mindennapi cselekményeket, a váratlan fordulatokat és a rejtélyeket. 


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése