2023. március 31., péntek

Whitney G. - Utálattal: Ethan és Utálattal: Rachel

Tartsd közel a barátaidat, de még közelebb az ellenségeidet…
Hétéves korom óta utáltam Rachel Dawsont. A szomszédom és az első számú esküdt ellenségem volt. Hála neki, szinte az összes gyerekkori veszekedésünk úgy végződött, hogy felgyújtottam valamijét. (Vagy fordítva.)
Árulkodott a szüleimnek, ha takarodó után értem haza. Árulkodtam a szüleinek, amikor hazudott, hogy van-e barátja.
Így ment közöttünk az adok-kapok a gimi alatt, és amikor egyetemre mentünk, kölcsönösen megfogadtuk, hogy soha többé nem állunk szóba egymással.
Egészen addig, amíg fel nem bukkant nálam az egyetem utolsó évében, átmeneti szállást kérve. Amíg rá nem döbbentem, hogy mennyi minden megváltozott közöttünk, és egyre nehezebb lett megtartani tőle az öröknek hitt távolságot…
Izgalmas és rendhagyó szerelmi történet, váltott szemszögből.
A magyar kiadásban helyet kapott a történet plusz fejezete is, az Utálattal: Rachel.
Hagyd, hogy elraboljon!

Író: Whitney G.
Eredeti cím: Forget You, Ethan / Forget You, Rachel
Cím: Utálattal: ​Ethan / Utálattal: Rachel
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Kiadás éve: 2022.
Sorozat: Barátod: Carter 2-2,5.
Oldalszám: 312
Téma: Romantikus, Erotikus, New Adult 

Köszönöm a könyvet a Könyvmolyképző Kiadónak!

A fülszöveg volt ami felkeltette a kíváncsiságom, hiszen imádom az olyan történeteket, ahol a két főhős az elején utálják egymást aztán szépen fokozatosan rájönnek, hogy az Isten is egymásnak teremtette őket. 

Hőseink, ahogy az a címből kiderül Ethan és Rachel, akik gyerekkoruk óta ismerik egymást és nem éppen felhőtlen a viszonyuk, de mégis éveken keresztül leveleznek egymással, és folyamatosan borsot törnek a másik orra alá. A múlt eseményeinek egy részét a levelekből ismerjük meg, amik az elején eléggé gyerekesek és szerintem hihetetlenül cukik és viccesek, de ahogy telnek az évek és szereplőink idősebbek lesznek, komolyabbá válnak ezek a levelek. 

Az események pedig akkor indulnak be igazán amikor az egyetem utolsó évében újra egymás mellé sodorja őket az élet. Együtt kell lakniuk és ennek hatására kicsit megváltoznak közöttük a dolgok, de mind a ketten próbálják magukat tartani ahhoz hogy utálják egymást, ám rá kell jönniük arra hogy jobban ismerik a másikat, mint saját magukat. A felismerés pillanatától pedig gyakorlatilag elválaszthatatlanok lettek és le sem szálltak egymásról. Itt szerintem picit ellaposodott a sztori, mert nem történik semmi érdemleges csak azt olvashatjuk hogy hol és mikor esnek egymásnak a szerelmesek. 

A kedvenc részeim tényleg a levelek és a múltban játszódó fejezetek voltak, már azokból kiderül, hogy hiába akarják elhitetni magukkal, de nem utálják egymást, hiszen bármi történt ott voltak egymásnak, segítettek a bajban és kiálltak egymásért. Azért bőven voltak olyan események is amikor jól kibabráltak a másikkal, és ugyan én nagyon jót nevettem ezeken a jeleneteken, de ha való életben ilyen történik valakivel az nagyon kellemetlen, és én is biztos kiakadtam volna és bosszút álltam volna, bár a könyvben leírt bosszúk, vagyis inkább ez az adok kapok nagyon szórakoztató volt. 

Az ezek közötti részek is valamennyire izgalmasak voltak, bár itt már nem a humor volt a lényeg, hanem hogy hogyan ébrednek rá arra, hogy mit is éreznek valójában a másik iránt. A szereplők érzéseit mi olvasók könnyen megismerhettük hiszen a váltott szemszögnek köszönhetően, mind a két főszereplő gondolatait láthattuk, mind a múltban mind a jelenben. 

Ahogy az lenni szokott mindig van egy kis vihar a paradicsomban, ezt sem hagyta ki az írónő a klisékből, Rachel reakciója számomra egy kissé furcsa volt, nem igazán értettem, nekem kicsit gyerekes volt, ahogy felkapta a vizet. 

Összességében egy könnyed, romantikus, helyenként erotikus könyvet kaptunk, ami egy kis kikapcsolódást nyújt. Szerettem Ethan és Rachel levelezéseit olvasni illetve a jelenben zajló szóváltásaikat. Nem egy hatalmas mondanivalóval rendelkező regény, de akik szeretik a romantikusokat azok ezt a történetet is szeretni fogják.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése