2023. július 14., péntek

Kollár Betti - A vonzás törvénye

Serenity édesanyjával egy távoli városba költözik, hogy maguk mögött hagyjanak egy múltbéli tragédiát. A lány a helyi egyetemen folytatja tovább a tanulmányait, és már a beiratkozás napján megismerkedik Ace-szel, aki a kar közismert szívtiprójának hírében áll. Ace rögtön meglátja a kihívást Serében, a lány azonban nem dől be a fiú vonzerejének. Hogy lerázza, alkut ajánl neki: ha Ace egy hónapig mellőzi a többi lányt, megkaphatja őt egy éjszakára.

Serének így egyszerre kell szembenéznie a múltjában történt eseményekkel és a fiú iránt érzett egyre növekvő vonzalmával, nem beszélve Rhettről, Ace gúnyos és hűvös legjobb barátjáról, aki a jelek szerint mindig rosszkor van jó helyen. Bár Ace roppant vonzó, úgy tűnik, Serének ez önmagában mégsem elég. Vajon Ace végig csak elcsábítani akarja a lányt, vagy Sere el tudja érni, hogy szép lassan megváltozzon mellette?

Író: Kollár Betti
Cím: A vonzás törvénye 
Kiadó: Magnólia 
Kiadás éve: 2020
Sorozat: A vonzás törvénye 1.
Oldalszám: 380
Téma: Romantikus, New Adult 

Köszönöm a könyvet a Magnólia Kiadónak!
Az írónő Kosársuli című regénye abszolút kedvencem volt így érthető, hogy kíváncsi voltam a többi megjelent regényére is. Így érkezett meg hozzám A vonzás törvénye sorozat. Igen jól olvasod az egész sorozat, vagyis azok a részek amik már megjelentek. Tudom tudom vakmerő vállalkozás és mi történik akkor hogyha véletlenül nem tetszik a történet? De úgy éreztem hogy megéri kockáztatni. Amint időm engedte neki is kezdtem az első résznek, és kíváncsian vártam hogy megismerjem a szereplőket és a kiindulási szituációt. 

Főszereplőink Serenity Cora (Sere) és Wilder Ace (Ace), akik az egyetemen ismerkednek meg. Serenity iskolát vált így egy összeszokott csapathoz kerül, és mint friss hús azonnal felkerül Ace listájára, ám a lány nem az a könnyen kapható fajta és nem dől be a fiú bájának. Ez egy kissé klisés szál hiszen mindannyian tudjuk hogy mi fog történni, a lány nem hagyja magát a fiú pedig üldözni kezdi, de mégis a párbeszédek és a kis csaták közöttük annyira viccesre sikeredtek hogy nem is zavart hogy tudom mi lesz a történet vége. Vagyis csak azt hittem hogy tudom, az írónő ugyanis egy hatalmas csavart vitt bele a végére, teljesen ledöbbentem, bár lehet nem kellett volna, de ne szaladjunk ennyire előre. 
Szóval adott a hősünk és a hősnőnk, akik között izzik a levegő, a fiú és a lány is kitartó, de mégis azt vesszük észre hogy ahogy egyre jobban egymásra hangolódnak változnak, ugyan nem gyökeres a változás de mégis észrevehető. 

Ace gazdag, jóképű és imádják a csajok, ezt persze ki is használja rendesen, bár senkinek nem ígér semmit a lányok mégis elhiszik hogy na majd ők megváltoztatják, hát sajnos mindannyian csalódottak lettek a végére. Nem meglepő hogy Ace ezek után magabiztos és teljesen úgy hiszi hogy ő a világ közepe. Sokszor én magam is egy seggfejnek gondoltam akár csak Sere, viszont kiderült hogy van jó oldala is, hiszen nem véletlenül vannak igaz barátai akik szerencsére sokat szerepelnek a könyvben és bevallom őszintén nagyon is szerettem őket egyet kettő jobban is mint magát a főszereplőt. Hiszen valójában nem igazán tudtunk meg sok mindent az életéről, ez nekem kicsit hiányzott, az egész viselkedése és hozzáállása le volt tudva annyival hogy ő ilyen nincs oka, majd egyszer felnő. Valószínűleg azért éreztem ezt kicsit kevésnek mert nem ehhez vagyok szokva  általában jobban belemennek a háttérsztorikba, itt viszont ez nem következett be. 

Másik főszereplőnk Serenity, aki vagány, az elején kicsit magának való és ki mer állni a véleménye mellett, és bátran odaszól bárkinek, ha a helyzet úgy kívánja, és Ace mellett bizony sokszor megesik. Vonzódik már a kezdetektől a sráchoz, de az elvei miatt nem akar egy lenni a sok közül, viszont mivel eléggé ostrom alá vették kitalál egy fogadást és reménykedik a legjobbakban. 
Vannak helyzetek amikor nagyon  is jól működik kettőjük között a megállapodás de vannak olyanok is amikor nem. Nagyooon sokszor olvashatjuk hogy Sere mit gondol Ace viselkedéséről, és hogy mennyire utálja néha már picit sok is volt. 
Mivel Sere szemszögéből olvashatjuk a történet ezért az ő érzéseivel mindig tisztában vagyunk, látjuk hogyan alakul, de Ace kész rejtély. Ám nem ő az egyetlen férfi a láthatáron aminek a végére nagyon nagyon örültem. Ezt nem szeretném bővebben kifejteni mert lelőnék vele egy igen fontos momentumot. 

Összességében egy könnyed olvasmány, romantikus de egyben vicces is. Ugyan a Kosársuli még mindig a favorit az írónőtől azt kell mondjam hogy egyelőre nem bántam meg hogy belekezdtem a sorozatba és alig várom hogy megtudjam hogy mi lesz a folytatásban,  és hogyan alakul a szereplők sorsa. 


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése