2019. január 5., szombat

2019-es terveim

Forrás
Nem szokásom újévi fogadalmakat tenni, úgy is tudom, hogy nem tartom be őket, inkább úgy vagyok vele, hogy ha összejön örülök, ha nem akkor sincs semmi. Tavaly is szándékomban állt napi 50 oldalt elolvasni (a Prológussal közösen végzett kihívás keretein belül), az elején tök jól ment, de aztán közbejöttek dolgok, ki-ki maradtak napok, végül örültem ha kezembe vettem egy könyvet, majd elfelejtettem vezetni, hogy olvastam. Így szépen lassan el lett felejtve az egész, utólag már nem tudtam mikor mennyit olvastam.

Persze azért idén is vannak dolgok, amiket szeretnék véghezvinni, de ezek inkább gondolatok és lehetőségek és nem konkrét kihívások. Inkább nagyobb célokat tűzök ki, határidő pedig az év vége, így pedig nem érzem magam rosszul, ha például nem tudok napi 50 oldalt olvasni, vagy havonta nem tudok x könyvet elolvasni. De nem is húzom tovább a szót kezdjük is el.

1. Több könyv elolvasása
A moly szerint a tavalyi évben 44 könyvet olvastam el. Ez a valóságban egy kicsit több, mert vannak újraolvasásaim amit nem jelöltem, illetve néhány iskolai könyv is. Örülnék neki, ha az idei évben sikerülne több regényt elolvasnom, bár erre nem tudom mennyi esélyem lesz, hiszen az egyetem, a munka jelen lesz az életemben, de azért reménykedem, hogy több időm jut majd erre is.

2. Több műfaj
Akik ismernek azok tudják, hogy az olvasási listám szinte csak romantikusokból áll, ezen szeretnék kicsit változtatni. Szeretnék kicsit elszakadni ettől a vonaltól, persze nem teljesen, de azért soha nem árt szélesíteni az érdeklődési körünket. Ismerem magamat tuti nem fogok innentől csak horror könyveket olvasni, de szívesen bebarangolnám a fantasy, sci-fi könyvek világát is, hiszen van pár igazán jó regény, amit szerettem, a többi sem lehet annyira rossz.

3. Várólista csökkentés
Mint minden könyvmolynak nekem is km hosszú listám van az olvasásra váró regényekből, és ez a lista egyre csak bővül, bár annyira nem bánom, hiszen mit tennék, akkor ha már nem lenne mit olvasnom? Tehát az egyik tervem, hogy sikerüljön csökkenteni a már régóta olvasásra váró könyveim számát, ez a pont összefügg az elsővel, úgyhogy gyakorlatilag két legyet üthetek egy csapásra.

4. Több bejegyzés
A fent említettek eredményeképpen pedig több bejegyzést is szeretnék a blogra. Idén 51 ezzel együtt 52 bejegyzést sikerült produkálnom, ami szerintem annyira nem rossz, de bőven lehetne több is. Igyekszem, hogy az idei évben produktívabb legyek, és sikerüljön, ezt a számot megemelni.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése