2023. október 12., csütörtök

Ali Novak - My ​Life with the Walter Boys – Életem a Walter fiúkkal

Átkozott ​tökéletesség!
Jackie nem szereti a meglepetéseket. A káosz maga az ellenség! A legjobb módja annak, hogy a sikeres, elfoglalt szülei felfigyeljenek rá, az, ha tökéletes lesz ő is. Tökéletes külső,
tökéletes jegyek – a tökéletes gyerek. És akkor…
1. sokk: Jackie családja életét veszti egy szörnyű autóbalesetben.
2. sokk: Jackie-nek az ország másik végébe kell költöznie, hogy a Walter családdal éljen – az új gyámjaival.
3. sokk: Walteréknek tizenkét fiuk van. (Vagyis tizenegy, de Parker teljesen úgy viselkedik, mint egy fiú.)
Jackie-nek le kell cserélnie az A típusú személyiségét és New York-i lakását egy coloradói tanyára és a hozzá járó vad Walter fiúkra. A lányt az ellenség veszi körül – hangos, rendetlen, idegesítő fiúk, akiknek gőzük sincs a személyes tér fogalmáról. Oké, a legidősebb srácok közül néhányan kifejezetten gyönyörűek. De attól még idegesítők mind. És Jackie nem nagyképű vagy unalmas, bármit is mondanak! De ezt bebizonyítani már más kérdés. Hogyan tud majd beilleszkedni és továbblépni, miközben a szülei emlékét is életben kell tartania azzal, hogy mindenben a tökéletességre törekszik?
A Wattpad-szenzációként induló történet, melyet a kirobbanó sikere a hivatalos kiadásig röpített.
Vesd bele magad, és várd együtt a Netflix-adaptációt a többi rajongóval a világon!

Író: Ali Novak
Cím: Életem a Walter fiúkkal
Eredeti cím: My Life with the Walter Boys 
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Kiadás éve: 2023.
Sorozat: Életem a Walter fiúkkal 1.
Oldalszám: 380.
Téma: Romantikus

Köszönöm a könyvet a Könyvmolyképző Kiadónak!
Nagyon vártam, hogy megérkezzen a könyv, egyik este munka után neki is kezdtem az olvasásnak, de nem igazán jutottam sokáig, pár fejezetig csak. Aztán szépen teltek a napok és hiába hevert az asztalomon a könyv csak nem csábított annyira hogy folytassam a történetet. Menet közben pedig kaptam más könyveket, amik sokkal jobban érdekeltek, úgyhogy még mindig nem haladtam semerre, utána pedig időm nem volt az olvasásra. Aztán végre megtörtént az áttörés és ugyan részletekben de sikerült a könyv végére érnem. Érdekes, mert nem mondanám azt hogy unalmas volt, igencsak vicces jelenetek kerekedtek ki abból, hogy Jackie ennyi fiúval él együtt, és az addigi megszokott magániskola és fényűzés helyett egy állami iskolában találja magát és egy tanyasi helyen. De kezdjük inkább az elején. 
A történetünk kezdetén megismerhetjük Jackiet a történet hősnőjét, akit egy hatalmas trauma ért hiszen elveszítette az egész családját, és emiatt el kell költöznie egy új helyre a gyámjához és annak családjához.

Jackie baleset előtti életében egy magániskola tanulója volt, ahova csak lányok jártak, és mondhatni gazdag családban nevelkedett, és mivel a szülei igencsak elfoglaltak volta, szeretett volna rájuk hasonlítani és kivívni a figyelmüket ezért ő maga is tökéletessé szeretett volna válni és ezért mindent meg is tett. 
A tragédia után pedig az ő kis tökéletes lufija kidurrant, hiszen belekerült egy olyan családba ahol 11 fiú él és hát szerintem ez sok mindent elmond. 11 fiú mellett a tökéletesség és a rendszer nem éppen egy könnyű menet sőt. A lány próbál régi önmaga lenni, de lassan rá kell jönnie hogy ebben a helyzetben nem fogja tudni tovább fenntartani ezt az álcát. 
Ha valamit eddig megtanultam a Walter fiúkkal, az az volt, hogy kiszámíthatatlanok. Nem tudtam rájuk erőltetni az én feszes, rendezett világomat, ahol mindennek volt értelme. A saját furcsa szabályaik szerint éltek, és valahogy meg kellett tanulnom ezeken a határokon belül mozogni, és mégis a tökéletességre törekedni. 
A történet során Jackie számára kiderül, hogy nem is olyan borzasztóak a fiúk, annak ellenére hogy jó párszor csínytevések áldozatává válik. Nekem kicsit sok volt ez a szereplő mennyiség, az elején nem is tudtam ki kicsoda, aztán a főbb karakterek a helyükre kerültek, a többieket pedig szinte teljesen feleslegesnek tartottam, hiszen nem tettek hozzá olyan sok mindent a cselekményhez. 

A regényből a szerelmi szál sem hiányozhat, sőt egy szerelmi sokszögbe kerülünk, amit bevallom túlzásnak éreztem. Volt néhány rész ami egyáltalán nem volt életszerű, például hogy Colin sorra hozta haza a lányokat és ez egyik szülőnek sem jelentett problémát, holott egy középiskolás fiúról beszélünk. Értem én hogy 12 gyerekkel nem egyszerű az élet, nehéz határokat szabni, de azért na. Jackie számára kész érzelmi hullámvasút volt, nekem annyira nem, néhol inkább szenvedős volt. 

Nem hittem, hogy valaha ilyet fogok írni/mondani, de úgy gondolom hogy a történet, ha jól csinálják meg adaptációként jobban fog tetszeni, mint regény formájában. 
Összességében egyszer olvasós történet, olvastam már rosszabbat is, bár egy kicsivel azért jobbra számítottam a fülszöveg és mások véleménye alapján. Lehet ha pár évvel ezelőtt olvasom oda meg vissza lettem volna érte, de sajnos most ez engem nem fogott meg.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése