2023. október 5., csütörtök

Lynn Painter - Mr. Téves Szám

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.
Egy ​tévedés elvezethet Mr. Igazihoz
A helyzet felforrósodik a szavak világában, amikor egy véletlenül téves számra küldött, izgalmas üzenet név nélküli kapcsolattá alakul Lynn Painter fergeteges romantikus komédiájában.
A balszerencse mindig is üldözte Olivia Marshallt…, vagy csak lehet, hogy ő tényleg az a csődtömeg, aminek a családja tartja. De amikor egy random telefonszámról érkező „mi van rajtad?” üzenetből élete legérzékibb, legszórakoztatóbb – ámbár névtelen – kapcsolata lesz, azt hiszi, hogy a dolgok talán felívelőben vannak…
Colin Beck mindig is a legjobb barátja idegesítő kishúgának tartotta Oliviát, ám amikor a lány élete egyik legdurvább pechszériája után hozzájuk költözik, rájön, hogy átalakult egy egészen más és izgatóbb figyelemeltereléssé. Biztos benne, hogy meg tudja tartani a távolságot, egészen addig a pillanatig, amíg rá nem jön, hogy a lány az ellenállhatatlan Miss Félretárcsázás, akivel hetek óta afféle szextinget folytat – és most el kell döntenie, hogy felpörgeti-e a hangulatot, vagy megszakítja a virtuális kapcsolatot, mielőtt a dolgok összekuszálódnak.

Író: Lynn Painter 
Cím: Mr. Téves Szám 
Eredeti cím: Mr. Wrong Number 
Kiadó: Kossuth Kiadó
Kiadás éve: 2022.
Sorozat: Mr. Téves Szám 1.
Oldalszám: 350.
Téma: Romantikus, New Adult, Erotikus

Nagyon sok helyen láttam a könyvet és csupa jót hallottam róla, illetve romantikus szóval egyértelmű hogy nekem is el kellett olvasnom, úgyhogy be is szereztem és amint időm engedte neki is kezdtem és csak úgy faltam az oldalakat. 

A borító egyszerű de nagyszerű, szerintem illik is a könyvhöz úgyhogy nagyon okosan kitalálták. A fülszöveg pedig valójában eléggé árulkodó szóval annyira nagy meglepetés nem éri az olvasót, de szerintem ennek ellenére egy igazán izgalmas és vicces könyvet tarthatunk a kezünkben.
A történet főhősei Olivia Marshall és Colin Beck. Olivia sok mindennek mondható, de szerencsésnek semmiképpen se, az életében sorra jönnek, a rosszabbnál rosszabb események. 

 Az élettel volt gondom. Értsd: az életem szar volt, és kómaszerű álomba kellett hogy zuhanjak ahhoz, ha azt akartam, hogy ébredés után legyen esélyem kidolgozni egy tervet a jövőmre nézve.

Ezzel szemben Colin Beck egy kiegyensúlyozott, határozott férfi, aki tudja mit akar az élettől. 
Colin Olivia testvérével lakik együtt, és a dolgok akkor kezdenek izgalmassá válni amikor a lány is a lakótársuk lesz. Egészen addig csak a haverja kishúgának látta, ám ahogy élik a mindennapjaikat rájön hogy az érzései szépen lassan megváltoznak, főleg akkor amikor kiderül számára, hogy az "ismeretlen" személy, akivel egy ideje pajzán és néha komoly üzeneteket vált az nem más mint Olivia.  A lány próbál talpra állni, és rendbe hozni az életét, ám ez nem is megy olyan egyszerűen. 

A könyv nagyooon vicces, egyrészt minden ami Oliviával történik kissé abszurd, de mégis életszerű és nyilván ha nem saját bőrén tapasztalja az ember akkor igenis vicces. Aztán ott vannak a szóváltások főhőseink között, megy ám az adok kapok de mind mind nagyon viccesek, és persze az SMS áradatról se feledkezzünk meg. A környezetemben lévők gyakran megkérdezték min is nevetek ennyire, úgyhogy elhihetitek nekem, hogy poénos részekből nem szenved hiányt a könyv. 

Nagyon sok izgalmas esemény is történik a könyv során, persze bőven vannak érzelmes és olykor szomorú pillanatok is, de összességében nagyon tetszett a regény. Romantikus, ami abszolút kedvenc, vicces, ami szerintem elengedhetetlen egy jó könyvhöz. Nagyon könnyed, olvastatja magát, így az embernek fel sem tűnik, hogy rohan az idő, és már az utolsó oldalnál jár. 

Az írónő stílusa nagyon megtetszett szóval, amikor végeztem a regénnyel, meg is vettem a másik már megjelent könyvét a Véletlenül Amy-t, amit persze azóta el is olvastam és hamarosan az értékelés is felkerül róla a blogomra. 

Szóval, ha egy könnyed, vicces és romantikus történetre vágysz, amit garantáltan nem fogsz tudni félbe hagyni, akkor Lynn Painter Mr. Téves Szám című könyvét mindenképpen be kell szerezned. Ha a műfaj rajongója vagy akkor pedig pláne, hiszen nem fogsz csalódni, és talán egy új kedvencet is avathatsz akárcsak én. 



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése