2020. január 29., szerda

Jamie McGuire - From ​Here to You – Perzselő menedék

Ahogyan Darby Dixon a menyasszonyi ruhájában ül egy texasi templom fürdőszobájában, a kezében egy pozitív terhességi tesztet tartva, rájön, hogy hozzámenni a vőlegényéhez élete legrosszabb döntése lenne. Végül úgy dönt, elindul, hogy egy új városban, új névvel kezdje elölről.
Scott „Trex” Trexler tengerészgyalogosként bejárta a világot. Most új munkája mellett végre lehetősége van rá, hogy visszatérjen az egyetlen helyre, ahol békésen élhetett: a coloradói Colorado Springsbe. Abban a pillanatban, amint Trex bejelentkezik a hotelbe, ahol Darby dolgozni kezdett, a fiatal nő tudja, hogy a férfi veszélyes. Semmi esély rá, hogy összekeveredjen egy újabb férfival, akiben nem tud teljesen megbízni – és Trex egész biztosan nem teljesen őszinte vele. Ahogyan Darby exe egyre közelebb jut hozzá, hogy megtalálja őt, a nő és Trex is hamar rájönnek, hogy amiről nem tudnak, az nagyon is bánthatja őket.

Író: Jamie McGuire
Eredeti cím: From ​Here to You
Cím: Perzselő menedék
Kiadó: Maxim
Kiadás éve: 2019.
Oldalszám: 416.
Sorozat: Crash and Burn 1.
Téma: New adult, Romantikus

Köszönöm a könyvet a Maximnak!
Őszintén szólva nem is tudom mit mondhatnék, hiszen nagyon vegyes érzéseim vannak a könyvvel kapcsolatban. Az írónő hatalmas kedvencem, eddig az összes regénye, amit olvastam magába szippantott, és imádtam az egészet. Azért azt őszintén be kell vallanom, hogy a Red Hill című könyve nem lett a kedvencem, de ettől függetlenül nem írtam le az írónőt, hiszen a romantikus regények írásában verhetetlen. Vagy hát majdnem verhetetlen. De kezdjük is az elején.

Amikor megláttam a Maxim oldalán, hogy új regénye jelenik meg azonnal, mindennemű információ ismerete nélkül is tudtam, hogy nekem márpedig kell ez a könyv. Később persze jött a fülszöveg, majd a borító.

Egyszerűen imádom a borítót, alul egy rózsa, ami szépen lassan átmegy füstbe, a háttér pedig fehér. Nem valami nagy szám, nem igényelt nagy kreativitást, de kapcsolódik a regényhez és ez szerintem nagyon fontos.

A fülszöveg sem vette el a kedvemet, éreztem benne a megszokott stílust és már előre felvezették, hogy bizony érdekes és izgalmas fordulatokban lesz részünk.

Elkezdtem olvasni a regényt, és aránylag jól is haladtam vele, amikor időm engedte elővettem, nem éreztem azt, hogy ehhez nekem semmi kedvem. Az eddig ismeretlen szereplők mellett megjelentek a már ismertek is, mint Taylor és Tyler Maddox, akik nagy kedvenceim. Ugyan nem a Maddox testvérek sorozat folytatása, hanem egy önálló regény, mégis a stílus, az alapkoncepció megegyezik.

Egy tipikus, klisékkel teli regényt kapunk, ami egyébként nem zavarna, de valahogy a könyv nem adta át azt a megszokott hangulatot, amit alapból az írónőtől elvártam. Nem azt mondom, hogy rossz volt a könyv, mert ez nem igaz, de valahogy nem volt az igazi.

A főszereplőnk Darby és Trex, akiket a sors egymás útjába sodort. Darby az esküvője napján megtudja, hogy állapotos, és elgondolkodva a jövőjén rájön, hogy a gyermeke sokkal fontosabb mindennél és hogy muszáj biztonságban és békességben felnevelnie, ezért megszökik. A férje, aki nem mellesleg katona, és egy igazi zsarnok a nyomába ered. Darby kénytelen rejtőzködni, ám tudja, hogy ezt nem teheti örökké. Egy szállodában vállal munkát álnéven, hiszen valamiből meg kell élnie. Itt ismerkedik meg Trexszel, vagy polgári nevén Scott Trexlerrel. A férfinek már az első pillanattól kezdve tetszik a lány, ám ő távolságtartó érthető okokból. Nem tud bízni senkiben, és tudja, hogy nem is szabad elvégre bárki lehet a férje kéme. Trex szép lassan meglágyítja a lány szívét, ám titkokat rejteget, amik rányomják a bélyeget bimbózó kapcsolatukra.

Két szálon fut a cselekmény, az egyik Darby szemszögéből, a másik pedig Trexéből. Számomra Trex egy kicsit furcsa volt. Talán kicsit túl nyálas, és akaratos volt. A munkáját tekintve pedig annyira titkolta, hogy Darbynak is szemet szúrt, pedig hát nem volt valami nagy durranás, és úgy éreztem ők maguk sem tudják, hogy most akkor mi is a helyzet, sétálgattak vagyis bocsánat "őrizték" a helyet, szívóztak a már előttük is ott dolgozó katonákkal (de lehet biztonsági őrök voltak, ez már nem maradt meg).

Végül természetesen minden kiderül, megjelenik a csaj vőlegénye is, aki megkavarja az eseményeket, még jobban. Ennek ellenére nem mondanám annyira eseménydúsnak a regényt. Volt pár rész, amit feleslegesnek éreztem, és olyan is amit szerintem jobban ki lehetett volna dolgozni.

Összességében egyszeri olvasásra elment, de nem voltam elégedett, szerintem az írónő ettől 100x jobb könyvet tud írni, már nem egyszer bizonyította, de sajnos ez most nem jött össze.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése