2022. március 6., vasárnap

Colleen Hoover - Maybe now - Talán most

Mi a fontosabb: a barátság, a hűség vagy a szerelem?
Colleen Hoover és Griffin Peterson együtt visszarepítik az Egy nap talán rajongóit Ridge Lawson és Sydney Blake zenés világába.
Maggie is ott lesz.
És Warren és Bridgette.
A regény a New York Times bestseller Egy nap talán folytatása.
Tedd teljessé az élményt!




Író: Colleen Hoover 
Eredeti cím: Maybe Now
Cím: Talán most 
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó 
Kiadás éve: 2021.
Sorozat: Maybe 2. 
Oldalszám: 368.
Téma: Romantikus, Betegség, New Adult

Nagyon szépen köszönöm a könyvet a Könyvmolyképző Kiadónak!

Már több bejegyzést is láthattatok a blogomon az írónő könyveiről, és tessék itt egy újabb. Ami a Maybe Someday azaz Egy nap talán című regény folytatása, amire szerintem már a címből lehetett következtetni. Aki olvasta a Maybe Someday regényről szóló bejegyzésemet, az tudhatja, hogy oda meg vissza voltam a történetért, és egyben meg is szakadt a szívem jó párszor. Nem is volt kérdés, hogy ide a folytatással is! A napokban kicsit visszatért az olvasási vágyam, amit a nagyszerű könyveknek köszönhetek, így nagy hévvel kezdtem neki a történetnek, bízva az írónőben, és a korábbi tapasztalataimban. 

A könyvet Maggie, Ridge, Sydney és egy negyedik személy (akit nem fednék fel egyelőre) szemszögéből olvashatjuk, ami nekem nagyon tetszik hiszen így nem csak egy ember gondolatait, nézőpontját ismerhetjük meg hanem másokét is így pedig átfogóbb képet kapunk az eseményekről, és mi magunk is más következtetéseket vonhatunk le. 
Annak is nagyon örültem, hogy az írónő ezúttal is Griffin Petersonnal együtt dolgozik így pedig újabb gyönyörű, a könyvhöz, hangulathoz megfelelő aláfestő zenét kapunk. A lejátszási listát meghallgattam és imádtam minden dalt. Nagyon tetszik ez a megoldás, hiszen egyedi (én legalábbis nem találkoztam másnál ilyennel, persze ez nem zárja ki, hogy más is csinált már ilyet, de velem még nem jött szembe), még különlegesebb teszi a könyvet magát és az olvasás élményét is. 

Imádtam azokat a pillanatokat amikor Ridge és Sydney együtt írtak dalt, hiszen annyira természetesen jött, a dalszöveg annyira illett a szituációhoz az érzelmekhez, olyan könnyedén belesimult a történetbe, hogy az maga a csoda. Annyira érződik közöttük az összhang, és megvan a kémiai is. Immár hivatalosan is egy párt alkotnak ám nem minden vattacukor felhő és repkedő unikornis, ugyanis Ridge exe Maggie feszültséggel tölti meg a kapcsolatukat. Ugyan a lánynak egyáltalán nem ez a célja, hiszen örül annak hogy egymásban megtalálták azt a szerelmet amit mindenki keres az életben. Mivel az elmúlt években Ridge volt az, aki Maggievel volt a nehéz időkben így nem meglepő, hogy a fiú értesül legelőször ha valami történik vele, és a lelkiismerete nem engedi hogy csak úgy figyelmen kívül hagyja hogyha a lánynak szüksége van rá. Sydney nehezen viseli ezt a szituációt, de próbál türelmes és megértő lenni, de fél hogy elveszítheti a fiút aki nagyon sokat jelent neki. 
Maggie ugyan örül a pár boldogságának, de azért picit féltékeny is hiszen ő is arra vágyik ami nekik megvan, de tudja hogy nincs rá sok esélye. Ridge és Sydney kapcsolatának Maggie a legnagyobb próbatétele. 
Eközben pedig Maggie magával harcol, az érzelmeivel, a betegségével, mindennel és egyáltalán nincs egyszerű feladata. Egy új férfi is belép az életébe, aki szintén nagy fejtörést okoz neki. 

Ahogy azt már megszoktam az érzelmek nagy hangsúlyt kapnak Colleen könyveiben ez itt sincs másképp, annyira jól le tudja írni az érzelmeket, hogy mi olvasók teljesen át tudjuk érezni és ezzel még jobban belehelyeződünk a történetbe. 
Engem teljesen magával ragadott a történet, csak úgy peregtek az oldalak. Volt hogy nevettem, volt hogy a szívem szakadt meg, voltam vidám és szomorú, de egy pillanatig sem bántam meg hogy a kezembe vettem a regényt. 
Mindenkinek ajánlom aki szereti a romantikus könyveket, de nem bánja ha egy picit szomorúbb, komolyabb témákkal is foglalkozik. Számomra ezektől lesz életszerű az egész és másabb szemmel nézek a történetre, a szereplőkre és minden másra is.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése