2024. február 10., szombat

Ana Huang - Twisted Hate

Utálja… ​legalább annyira, mint amennyire kívánja őt.
Jóképű, magabiztos, hamarosan menő orvos lesz, ráadásul Josh Chen sose találkozott olyan nővel, aki ellen tudott volna neki állni – kivéve Jules Ambrose.
A gyönyörű, vörös hajú nő az első találkozásuk óta az idegein táncol, miközben senki máshoz foghatóan ragadta meg a képzeletét.
Amikor a viszályuk egy felejthetetlen éjszakába torkollik, egy olyan megoldást javasol, amely segítségével végre tovább léphetne: egy ellenségek extrákkal kapcsolatot egyszerű szabályokkal. Nincs féltékenykedés. Nincs elköteleződés. És nincs szerelem.
A barátságos és ambiciózus Jules egyetlen célja átmenni az ügyvédi vizsgán.
Egyáltalán nincs szüksége egy jóképű doktorra, aki egymaga testesíti meg a kiállhatatlanság fogalmát – még ha rettenetesen dögös is. De ahogy jobban megismeri, rájön, hogy a régóta utált férfi sokkal többet rejt magában. Nem sejthette, hogy ő lesz az ősellensége és az igazi megváltása is.
Kapcsolatuk pokolian indul, és amikor múltjuk démonjai utolérik őket, olyan igazságokkal kell szembenézniük, amelyek vagy megmentik őket… vagy elpusztítanak mindent, amiért eddig dolgoztak. A legjobb barátjának a testvére. Az ősellensége. És az igazi megváltása.

Író: Ana Huang 
Eredeti cím: Twisted Hate Jules & Josh
Cím: Twisted Hate Jules & Josh
Kiadó: Maxim
Kiadás éve: 2023.
Oldalszám: 544
Sorozat: Twisted 3.
Téma: Romantikus, Erotikus

Köszönöm a könyvet a Maximnak!

Ana Huang regényeiről nagyon sokat hallottam, minden social media felületen megjelent és igencsak vegyes véleményekkel találkoztam, van aki szerette és van aki utálta. A Maxim regényei közül a Twisted Love és a Jégtörő volt az a kettő aminél a legnagyobb ellentmondások jelentek meg és emiatt nagy dilemmába kerültem. Ha csak a fülszöveggel találkozom biztos azonnal mind a kettőt megveszem, így viszont harcolt bennem a két érzés. Mi van ha megveszem őket és utána átkozom magam hogy ebből a pénzből vehettem volna jobb regényeket is, vagy örülök, hogy mégiscsak jó vásárt csináltam.

Szerencsére a sors segített dönteni, hiszen megkaptam mind a két regényt, így már csak el kellett olvasnom őket. Bevallom őszintén a Jégtörő azóta is befejezetlenül csücsül a polcomon, és nem tudom mikor jön el az az idő amikor el fogom olvasni, egyelőre azonban bőven vannak regények, amik jobban lekötnek. Az előbbi könyv hatására igencsak félve kezdtem neki a Twisted Love-nak, mert mi van akkor ha ugyanígy járok, elkezdem majd kénytelen vagyok félbe hagyni, mert nem bírom tovább olvasni? De csak nem hagyott nyugodni úgyhogy amikor éppen volt egy kis szabadidőm nekikezdtem lesz ami lesz alapon. A könyv nagyon olvastatta magát, legalábbis egyszer csak azt vettem észre, hogy már be is fejeztem. Persze nyilván teljes mértékben tisztában vagyok vele, hogy a regény jó néhány eleme nem olyan példa, amit követni vagy támogatni kéne, viszont annyira pörgős és izgalmas volt, hogy nem tudtam letenni. 

Most biztosan azon gondolkodsz kedves olvasó, hogy miért szükséges ez a hosszú felvezetés, mikor nem is ezekről a regényekről kellene hogy szóljon a bejegyzés, de ahhoz hogy jobban el tudjam magyarázni az érzéseimet ezek az információk elengedhetetlenek. 

Szóval a Twisted Love fogjuk rá, hogy tetszett, legalábbis egyszer olvasható volt és néhány rész elég jóra sikerült, így kíváncsiságtól hajtva, hogy lehet ebből jobbat is kihozni a Twisted Games is a polcomon landolt, ami viszont sokkal jobban tetszett, így amikor lehetőségem adódott, hogy elolvashatom a Twisted Hate című regényt kapva kaptam az alkalmon. Most pedig miután elolvastam a könyvet hajlok arra, hogy lehet mégsem volt olyan jó döntés. 

A sorozat eddig megjelent köteteinek alapja az enemies to lovers, tehát a főszereplők az elején utálják egymást aztán rádöbbennek, hogy a másik nem is olyan borzasztó és végülis megtalálták életük szerelmét a másikban. 

Josh és Jules nem bírják elviselni egymást, de kénytelenek mégis megtenni mert van egy személy, aki mind a kettőjüknek fontos mégpedig Ava, aki a férfi a húga a lánynak pedig a legjobb barátja, így elkerülhetetlen hogy egy légtérben kelljen tartózkodniuk, ennek hatására pedig mást sem csinálnak csak oltogatják egymást és meg tudnák folytatni a másikat egy kanál vízben. Ezek a civódások még viccesek is, és azért érződik a kémia is, ami egyszer csak kirobban közöttük, és onnantól kezdve nem volt megállás. 

A könyv eleje még úgy ahogy elment, megtudtuk hogy keveredik végül össze a két főszereplő viszont utána szinte semmi másról nem szól a regény csak a szexről. Az első két regényben sem volt hiány erotikus jelenetekből, de itt már valahogy túlzásnak éreztem, főleg úgy hogy lett volna olyan szál amit ki tudtak volna fejteni bővebben, nem letudni 1-2 oldalban vagy éppen pár mondattal. 

Jules ügyvédnek tanul már csak a vizsga van hátra, Josh pedig orvos szóval végülis mind a ketten értelmiségiek szóval akár passzolhatnak is, ám az elején tényleg nagyon utálják egymást, aztán pedig az érzést kezdik el utálni, hogy nem tudnak nem a másikra gondolni, és a vonzalmuk egymás iránt egyre jobban kiütközik, főleg amikor együtt is kezdenek dolgozni. Mivel mind a ketten tisztában vannak azzal, hogy a vonzódásuk nem múlik el, ezért úgy döntenek, hogy értelmes felnőtt emberekként simán megugorják az ellenség extrákkal szituációt. Szerintem senkinek nem árulok el nagy titkot, hogy nem úgy jött össze ahogy gondolták, tipikusan. 

Mind a két félnek ezeken a problémákon kívül is bőven van gondja, ami szintén nem meglepő. Aminek örültem, hogy azért a "régi" szereplők is fel fel bukkantak, még jobban színesítve a regényt. 

A sorozatnak ez a része nem kifejezetten  nyerte el a tetszésemet, de mivel már csak a befejező kötete van hátra, ezért magamat ismerve azt is biztosan el fogom olvasni, és talán jobban fog tetszeni. A regényt már be is szereztem és már csak arra vár, hogy elolvassam, és ezután az értékelés után biztos, hogy fogok jelentkezni egy bejegyzéssel a befejező kötetről is, és remélem csupa jó dolgot tudok majd írni róla. 



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése