2016. január 2., szombat

Book Tag: Tea


Köszönöm a kihívást a Hellos stories bloggerének. :) Nem vagyok egy nagy teás, de most kivételt teszek.

      1. Instant Tea – A legrövidebb könyv, amit tavaly olvastál
Nem emlékszem pontosan, hogy melyik könyv volt a legrövidebb. Az ideit el tudnám mondani, de a tavalyit? Talán Az öreg halász és a tenger, úgy emlékszem az elég rövid volt.

      2. Zöldtea – Egy könyv zöld borítóval
Jennifer L. Armentrout – Obszidián
Imádtam nem csak ezt a könyvet, hanem az egész sorozatot. Teljesen elvarázsolt. Bár lehet ez inkább Daemon érdeme :D

     3. Forró citromos tea mézzel – Egy könyv, ami átmelengeti a lelked
Fazekas Anna – Öreg néne őzikéje
Gyerekkorom (nem mintha nem lennék még mindig gyerek :D) kedvenc története. Kisebb koromban kívülről tudtam az egész történetet. Mára már a nagyját elfelejtettem, és csak az elejét tudnám elmondani. 


4. Ötórai tea – Egy könyv, amit angolul, vagy más idegen nyelven olvastál Twist
Eddig csak kötelezőket olvastam angolul szám szerint hármat.
 Frankenstein, Az öreg halász és a tenger, Twist Olivér.
Talán a legelviselhetőbb a Twist Olivér volt. A Frankensteintől a szőr is égnek állt a hátamon. Az öreg halász és a tenger az meg olyan semleges volt.

      5. Gyógytea – Egy könyv, amit kényszerből olvastál
Szerintem bárkit megkérdezünk erről a kötelező olvasmányokra fog voksolni.

    6. Fekete tea – Egy olyan akció dús könyv, amin nem tudnál elaludni.
      Kelly Oram – Cinder és Ella
Mindig történt valami, ami miatt kényszert éreztem a folytatásra. Hajnali kettőkor majd leragadt a szemem, de még akkor sem tudtam magamat rávenni, hogy letegyem a könyvet és aludni menjek. 


7. Jeges tea – Egy hamisítatlan nyári olvasmány.
Szabó Magda – Abigél
Tudom, hogy ez is kötelező olvasmány, de ez az egy könyv volt a listán, amit szívesen olvastam el. Sőt ha jól emlékszem már háromszor kiolvastam. Lehet, el kellene kezdeni még egyszer.

     8. Kalinka szamovár – Egy könyv, amit csak az alkohol tett volna elviselhetőbbé.
Homérosz – Iliász
Vacilláltam, hogy az Iliászt vagy az Egri csillagokat válasszam, de végül az elsőre esett a választásom. Mind a két könyvvel megszenvedtem, de az Iliász volt a halálom. Életemben nem szenvedtem még könyvvel úgy, mint ezzel a gyöngyszemmel. 
Ha tetszett, ez a kis book tag töltsd ki te is! :)
John és Netra válaszait itt és itt olvashatjátok :)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése