2016. március 12., szombat

Totally Should Have Book Tag

Köszönöm a kihívást Zsebinek! :) Az ő válaszait ITT találhatjátok!

1, Bárcsak kapott  volna folytatást!
Ritkán olvasok olyan könyvet aminek nincs folytatása, és erre most jöttem rá. Ha nem is ugyanazokkal a szereplőkkel, de akkor is egy sorozat részei a könyvek. Ami eszembe jutott az Kelly Oram - Cinder és Ella c. könyve. Imádtam minden sorát, és kíváncsi lennék mi történik Ellával és Cinderrel. :)

2, Bárcsak lenne egy spin-off sorozata! 
Ide Cassandra Clare Végzet ereklyéi sorozatot mondanám. :) Kíváncsi vagyok Simon, hogyan boldogul ebben az új világban. :D

3, Bárcsak több könyvet írna! (Kelly Oram)
Egyértelműen Kelly Oram, Jamie McGuire, Joss Stirling, Kiera Cass és még sokan mások, akiket napokig tudnék sorolni. :)

4, Bárcsak ne vele jött volna össze!
Molly McAdams - Kétesélyes szerelem. Jobban örültem volna, ha Harper Brandonnal jött volna össze, ő sokkal szimpatikusabb volt.

5, Bárcsak máshogy ért volna véget! (Beavatott)
Rögtön Veronica Roth trilógiája jutott eszembe. Nem számítottam arra, hogy ez lesz a vége, és őszintén azt kívánom, bárcsak más lett volna a vége. :(

6, Bárcsak  film készülne belőle!
Itt is felsorolhatnék egy csomó könyvet, elvégre ki nem kíváncsi arra, hogyan képzelik el  a filmrendezők a kedvenc karaktereinket?
Kelly Oram - Cinder és Ella, Szívzűrterápia strébereknek,  Lauren Morrill - Vakrandi a végzettel, Anne Eliot - Toplistás szerelem, Anna Banks - Poszeidón stb. :D

7, Bárcsak sorozat készülne belőle!
Imádom a sorozatokat, igaz csak azokat nézem meg amik valami miatt megfogtak. Könyvből sorozat azért veszélyes, mert ahogy sokan tudják Cassandra Clare könyveiből is készítettek sorozatot, és őszintén megmondva ritka rossz lett... Félnék, hogy más könyvekből sem tudnának jobbat kihozni. :/

8, Bárcsak egy szemszögből íródott volna!
Egyenlőre egyik könyvnél sem éreztem ezt. Örülök neki, hogy több szemszögből is megismerhetjük a történetet és ezáltal a szereplőinket is. :)

9, Bárcsak megváltoztatnák a borítóját!
Hirtelen egy ilyen könyv sem jut eszembe. :D

10,Bárcsak megtartották volna az eredeti borítókat!

Abbi Glines - A végzetem. Az eredeti borító nagyon tetszett, de a magyar, az kész katasztrófa...
Jamie McGuire - Gyönyörű megváltás. Kétféle borító is van, bár szerintem elég lett volna a szárnyas, a másik egyáltalán nem illik a történethez, és nem is tetszik annyira.

11, Bárcsak ne folytatódott volna!
Jamie McGuire könyveit imádom, de szerintem felesleges volt folytatni a Gyönyörű sorscsapást. Az első könyv nagyon jó volt, de a többi valahogy már túl sok volt nekem. Jobban tetszik az a megoldás, hogy mindegyik Maddox testvér kap egy könyvet. :)

12, Hívj ki valakit!
Bárki megcsinálhatja, aki kedvet kap hozzá. :)




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése