2016. július 23., szombat

Dorothy Blog Award

Nagyon szépen köszönöm a díjat Lucának! :) És nagyon sajnálom, hogy ilyen sokára került fel a poszt. :( Luca bejegyzését ITT olvashatjátok. :)

Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat és tedd ki, hogy kitől kaptad!
2. Írj egy rövid kis szöszt az illető blogjáról!
3. Írj 12 dolgot a saját blogodról!
4. Válaszolj 12 kérdésre!
5. Tegyél fel 12 kérdést!
6. Küldd tovább a díjat azoknak, akiknek szeretnéd!

Írj egy kis szöszt az illető blogjáról!
Érdekesnek,  és jónak tartom a blogját, mert akárhányszor felnézek mindig van valami újdonság, amit azonnal el kell  olvasnom.  Szeretem olvasni az írásait,mert teljesen a személyiségét tükrözik. A bejegyzései humorosak, és meggyőzik az embert, hogy elolvasson egy adott könyvet. 

Írj 12 dolgot a saját blogodról!
1, A blogot 2015. augusztus 17.-én hoztam létre.
2, Egyenlőre 29 közzétett, és 6 piszkozati bejegyzésem van. 
3, Imádom a jelenlegi design-t. 
4, A legtöbb bejegyzésem romantikus könyvekről íródott, nem meglepő módon. 
5, Legtöbbször elfelejtem beállítani a címkéket, és ezeket utólag pótolom. 
6, Szeretek Book Tag-eket tölteni, viszont soha nem tudom kiket hívjak ki, ezért legtöbbször azt írom, hogy az töltse ki, aki szeretné. :) 
7, A legtöbb bejegyzésem pozitív, talán azért, mert ,ha nem tetszik egy könyv akkor nincs kedvem értékelést írni róla.
8, Összes oldalmegjelenítés: 3769. 
9, Legnézettebb blogposzt: Lauren Morill: Vakrandi a végzettel, 1193. (Őszintén most láttam én is ezt a számot, és teljesen ledöbbentett.) 
10, Nem szeretek blogbejegyzés írása közben zenét hallgatni, ami meglepő, mert eddig imádtam, nem tudom  miért változott ez meg.
11, Rájöttem ha olvasás közben jegyzetelek sokkal könnyebb megírnom egy bejegyzést, sőt a legtöbbször mire végzek a könyvvel már nagyjából kész is az értékelés. 
12, Amikor képeket kerestem az értékeléshez több időbe telt megtalálni a tökéletes képet, mint megírni a bejegyzést. 

Válaszolj 12 kérdésre! 
1. Mióta blogolsz?
2015.08.17.

2. Milyen más hobbid van a blogolás és olvasás mellett?
Imádok zenét hallgatni,és sorozatokat nézni.

3. Mi a kedvenc könyved címe? (És igen, ilyen gonosz vagyok, csak egyet választhatsz :D)
Egyet? :o Nem szeretem ezt a kérdést. :( Az válasznak számít, ha azt mondom mindig változik az, hogy melyik kedvenc könyvem? Ha nem, akkor Tammara Webber - Easy. Örök kedvenc. *-*

4. Szoktál zenét hallgatni írás közben? Ha igen, mik a kedvenceid?
Ezen a téren változás állt be az életemben, Mióta iskolába járok mindig zenét hallgattam fogalmazás írás közben,és ez megmaradt a bejegyzéseknél is. Mostanság annyira zavar a zene, hogy szinte a saját gondolataimat sem hallom, ezért amikor írok nem kapcsolok zenét, amit sajnálok, de nem tudom miért alakult ez így. :/

5. Mennyi könyvet szoktál átlagosan egy hónapban venni?
Változó. Kerettől és időtől függ. Van olyan, hogy hetekig nem tudok olvasni, mert lefoglal az iskola,vagy nincs kedvem hozzá, így elég sokáig "kitartanak" a könyvek.

6. Hol van a kedvenc könyves kuckód, ahol a legjobban szeretsz olvasni?
A nappaliban van egy ágyneműtartós kanapé (fogalmam sincs mi a hivatalos neve). Imádok ott olvasni, nyakig betakarózva. :)

7. Szoktál olvasás közben nassolni?
Néha igen, de általában annyira belemerülök a történetbe, hogy enni, inni is elfelejtek. :D

8. Szoktál könyvtárba járni?
Nyáron szoktam főleg. Ilyenkor van időm, és az sem mellékes, hogy ott dolgoztam. :D

9. Melyiket szereted a jobban, a papírkötéses könyveket vagy kemény kötéseseket?
Mind a kettőt, nem tudnék közöttük választani. Egyikkel sincs különösen bajom.

10. Milyen témában olvasol a legszívesebben?
Ahogy a blogbejegyzésekből is  látszik a romantikus könyvek a gyengéim. :D

11. Olvasol angol könyveket? Ha nem, akkor szeretnél majd valamikor? Ha igen, akkor mik a kedvenceid?
Hát... próbálkozom vele, Egy könyvet teljesen elolvastam és most 2 könyv van, amit még nem sikerült befejeznem. Leginkább amiatt, hogy jelenleg rosszul vagyok az angoltól (érettségi), másrészt nincs annyi időm, mint szeretném. :/

12. Végezetül, kik a kedvenc könyves párjaid?
Most soroljam fel mindet? :P
Liv-Henry - Kerstin Gier: Silber
Dorian - Ashaya - Nalini Singh: Szabadulás
Jacqueline - Lucas - Tammara Webber: Easy
Jared - Nina - Jamie McGuire: Az őrző

És még sokan mások, de tényleg hosszú lenne a lista. :D

Tegyél fel 12 kérdést!
1, Mit élvezel a legjobban a blogolásban?
2, Melyik a kedvenc évszakod?
3, Tea vagy kávé?
4, Mi/Ki inspirál téged?
5, Melyik filmcímmel jellemeznéd az életedet?
6, Film vagy inkább könyv?
7, Kedvenc helyed a világon?
8, Mi az ami kikapcsolódást nyújt neked egy fárasztó nap után?
9, Ha bárhová elmehetnél a világon, hova mennél?
10, A világ összes pénze, vagy a világ összes tudása?
11, Kedvenc idézet?

12, Ha egy dolgot vihetnél egy lakatlan szigetre mi lenne az?

Küldd tovább a díjat azoknak,  akiknek szeretnéd.

Cersei: http://never-never.gportal.hu/
John: http://hellostories.square7.ch/



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése