2016. július 11., hétfő

Jay Crownover - Rule

Shaw ​​Landon attól a pillanattól fogva szerelmes Rule Archerbe, hogy meglátta őt.A lányt nem taszítják piercingjei, tetoválásai és vad természete. Noha tisztában van vele, hogy Rule nem hozzá való, szívének nem tud parancsolni.Rule tökéletes ellentéte mindannak, amit Shaw, a tiszta lelkű orvostanhallgató képvisel.Egy olyan fenegyereknek, mint Rule Archer, Shaw Landon egy beképzelt királykisasszony – és nem utolsó sorban halott ikertestvére ex-barátnője. A lány mások szabályai szerint él, Rule csakis a saját feje után megy. Nincs ideje a Shaw-féle jóravaló, rendes lányokra, még akkor sem, ha ő az egyetlen, aki igazán ismeri őt.De a rövid szoknya, a túl sok pohár születésnapi koktél és a megvallott titkok egy olyan estéhez vezetnek, melyet egyikük sem tud feledni.A párnak most azzal a nehézséggel kell szembenéznie, hogy egy olyan lány, mint Shaw és egy olyan fiú, mint Rule hogy tudnak együtt maradni anélkül, hogy tönkretennék szerelmüket, vagy ami még rosszabb… egymást.
Író: Jay Crownover
Cím: Rule
Kiadó: Ulpius-ház
Kiadás éve: 2013.
Oldalszám: 364.
Sorozat: Marked Men 1.
Téma: Erotikus, Romantikus

Már nem is emlékszem hányszor olvastam újra ezt a könyvet, de mindig találok benne valami újdonságot, amit addig nem vettem észre. Ez az a tipikus regény, ami annyira magával ragad, hogy lehetetlen letenni,és bármikor szívesen ismét kézbe veszem. Rule és Shaw kapcsolata annyira érdekes, és izgalmas, hogy egyszerre akarod, hogy kiteljesedjen a kapcsolatuk és azt, hogy soha ne érjen véget a történet.

Főhőseink évek óta ismerik egymást, izzik körülöttük a levegő, de nem veszik észre, hogy kölcsönösen vonzódnak egymáshoz. Shaw mióta meglátta, tudja, hogy Rule az igazi, de a fiú valahogy nem akar tudomást venni róla, elképzelhetetlennek tartja, hogy egy olyan lány bármit is akarhatna tőle. Nem mintha hősünk önbizalom hiányos lenne, attól ő messze áll, teljesen tisztában van az adottságaival, és önmagát adja, akkor is, ha másoknak ez nem tetszik. Eljutott arra a pontra, amikor belátta, hogy saját magán kívül senkinek nem kell megfelelnie, ha valaki szereti, akkor azért szeresse aki, nem azért ahogy kinéz. Shaw viszont teljesen az ellentéte, mindenkinek meg akar felelni, és ebbe lassan belebetegszik. A családja rákényszeríti a jól nevelt lány szerepét, Rule anyukája pedig őt használja villámhárítónak. A képből nem hiányozhat egy őrült ex sem, aki nem képes felfogni a nem szó jelentését. Ennyi kell csupán és megvan főhősnőnknek a kihíváshalmaz amivel meg kell küzdeni.

Főszereplőink tartják a távolságot egymástól, de elég egy este, hogy megváltozzon a viszonyuk, Shaw megmutatja, ami mélyen benne rejtőzik, ezzel meglepve Rule-t,és ahogy haladunk előre a történetben rájövünk, hogy a két fiatal nem is különbözik annyira. Külsőleg teljesen ellentétei egymásnak, és emiatt sokan reménytelennek tartják a kapcsolatukat, pedig mint, tudjuk a szerelemben nem számít a külső. Mivel mind a kettőjüknek megvan az alap természete és ezen nehezen változtat az ember, ez súrlódásokhoz, és félreértésekhez vezet. Újabb megoldásra váró problémák merülnek fel.

A történet fő szála a gyász feldolgozása, ami mindenkinek másképp megy. Senkinek sem egyszerű, de Rule anyukája annyira nem tudja elviselni a helyzetet, hogy gyakorlatilag belebetegszik, és a fián vezeti le minden fájdalmát, észre sem véve, hogy nem csak ő szenved a kialakult helyzettől. Végigkövethetjük, hogy szereplőink hogyan próbálnak túljutni a nehézségeken, együtt sírhatunk és nevethetünk velük, teljesen átérezhető az, amin keresztülmennek.

Egy romantikus történet tele fájdalommal, megbocsátással, és szerelemmel. Nem egy könnyed nyári olvasmány,  de érdemes belekezdeni, a végén rájössz, hogy megérte.

Értékelés: 5/5
Egy jól kidolgozott könyv, ami nem unalmas, elvégre mindig történik valami. Az írónő jól kidolgozta a karaktereket és a cselekményt, nem volt hiányérzetem a végére. Egy sorozat első része a könyv, de mégsem kapott függővéget, aminek nagyon örültem.

Borító: 5/3
Egyáltalán nem fogott meg a borító, Rule-t nem így képzelem el, ugyan helyes a modell, de valahogy nem  érzem azt, hogy igen ez ő.

Karakterek: 5/4
Az írónő valóságos személyekként ábrázolta a szereplőket, úgy éreztem, hogy akár a szomszédba is lakhatnának. A hibáikkal és a tökéletlenségeikkel együtt is imádtam őket.

Kedvenc karakter:  Rule, ki más lehetne? :D

Legrosszabb karakter: Gabe, aki képes megütni egy nőt, az nem több egy eltaposni való féregtől.

Kedvenc pillanat: SPOILER! Amikor Rule, egy olyan szívet rajzol Shaw kezére,  amilyen az ő mellkasán is van, az egy igazán meghitt, és aranyos pillanat. SPOILER VÉGE!

Kedvenc idézet: 
" Nem hezitált, visszacsókolt, én pedig akkor és ott úgy döntöttem, Shaw-t csókolva valószínűleg olyan közel járok a mennyhez, amilyen közel én csak ahhoz kerülhetek. "
 " - Megtanultam, hogy az egyszerű dolgok nem mindig kifizetődőek. Azok a dolgok számítanak igazán, amikért meg kell dolgozni."
 " - Nem vagyok Jet, így nem tudok írni neked egy dalt, ami elmondaná, mennyire fontos vagy nekem. Nem vagyok Nash, így nem tudok egy épület falára festeni, hogy megmutassam, számomra minden veled kezdődik és végződik...
- Én tetováló művész vagyok, és valószínűleg mindig is az maradok. Nem tudom, mi vár rám a jövőben, vagy a te jövődben a suli elvégzése után, és őszintén szólva nem is érdekel. Ez az, amit ajánlani tudok, Shaw, és ahogyan te engedted, hogy én legyek neked az elsőd, én is engedem, hogy te legyél nekem az első. "

 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése