2018. június 7., csütörtök

Top 5 féléves lista

Elérkezett a június, ami azt jelenti, hogy az év felénél járunk, ennek apropójából összegyűjtöttem azt az öt könyvet, ami a legjobban megfogott ebben az időszakban. Az mondjuk igaz, hogy nem sok könyvet sikerült elolvasnom, de remélem a következő félév már jobban sikerül.
És most lássuk a listát!


1. Jenny Han: A fiúknak, akiket valaha szerettem
Félve kezdtem neki a könyvnek, de pár oldal alatt teljesen magába bolondított a történet, olyannyira, hogy alig tudtam letenni. Romantikus, de mégsem az a nyáltól csöpögős, és nem mellesleg humoros is, aminek nagyon örültem, és alig várom, hogy a második része is a kezem közé kerüljön.


2. Christelle Dabos: A tél jegyesei
Teljesen tudatlanul ugrottam bele ebbe a történetbe, se fülszöveget nem olvastam se semmit, mégis elég hamar magával ragadott. Részletekben sikerült csak olvasnom, de nem éreztem azt, hogy emiatt nehezen menne a világába való visszatérés. Nagyon szépen, és jól voltak megcsinálva a leírások és a párbeszédek, és jól átjöttek az érzelmek, amiket szereplőink éreztek.




3. Vivien Holloway: Végtelen horizont
Sok jót hallottam már az írónő könyveiről, és régóta követem molyon, de valahogy soha nem került a figyelmem középpontjába egyetlen egy regénye sem, de ez szerencsére megváltozott, és ennek köszönhetően új kedvencet avattam a Végtelen horizont személyében. Egy nagyon eseménydús regényről beszélhetünk, amiben mindig történik valami izgi, aminek következtében egyszerűen odaragad a kezedhez a könyv, és nem tudod letenni, amíg véget nem ér. Utána persze sírsz, hogy lehet máris vége, és folytatást követelsz.




4. Csendes Nóra: Zápor utca
Egy újabb magyar írónő regénye került fel a listára, ami nem meglepő, hiszen a Zápor utca is egy szerethető, érdekes történet, amit bátran ajánlok mindenkinek, aki szereti a múltban és jelenben játszódó regényeket. Ez a kettősség különleges hangulatot ad az egész sztorinak, és imádtam minden sorát.




5. Terry Brooks: Az ​első király
A Shannara - A jövő krónikája sorozat az egyik kedvencem (nagyon fáj a szívem amiatt, hogy nem lesz 3. évad :'( ), így hát egyszer el kellett jönnie annak is, hogy könyvben is elolvassam a sztorit. Ugyan még csak a 0. résznél járok, de nagyon tetszett az író stílusa, és maga a történet is. Mozgalmasak, és érdekfeszítőek a cselekmények, egyszerűen nem tudtam letenni, bár néha muszáj volt, és tartottam pár napos szüneteket a fejezetek között.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése