2022. október 30., vasárnap

Top 5 kedvenc idézetem - Stephan Lee - K-Pop Szigorúan bizalmas

Ebben a bejegyzésben összeszedtem öt kedvenc idézetemet Stephan Lee K-pop - Szigorúan bizalmas című regényéből. Akik olvasták az előző bejegyzésemet azok tudják, hogy oda meg vissza voltam a könyvért, így ugyan csak pár idézetet hoztam el ma, de valójában sokkal de sokkal többet tudtam volna. :D


A srácok nem jó énekesek; elpoénkodják, hamisan gajdolnak, közben tolják az összes kötelező fiúbanda-mozdulatot, például szívecskét rajzolnak a levegőbe, mutogatnak a lányokra a közösségben, kezüket a mellkasukra szorítják, kacsintgatnak. De annyira magabiztosan hülyén néznek ki, hogy be kell vallanom, ez már tulajdonképpen tök jó. 

Ez egy... út, ami bonyolult és tele van buktatókkal, de ha visszanézel, és látod, honnan indultál, azt is tudod, hogy amit végigjártál, az a maga módján végig gyönyörű volt.

Ilyesmit szeretnék alkotni. Ha beleteszed szíved-lelked, a K-pop - ez az egész idolbiznisz - elérheti hogy az emberek kevésbé érezzék magukat egyedül. Megváltoztathatja az életüket. Az enyémet máris megváltoztatta. 

- Higgyétek el, a ma esti eredményeknek semmi közük ahhoz, hogy emberként mennyit értek. Ha továbbra is idollá akartok válni, ne adjátok fel! De ne felejtsétek el, hogy ha eléritek az álmotokat, nem feltétlenül jelenti, hogy szebb lesz az életetek. Nem számít, mit tesztek, hogy egy pékségben dolgoztok-e vagy number one-ok vagytok-e a Gaon slágerlistán, mindannyiunk  élete ugyanannyit ér. 

- Ha valóban idolok akartok lenni - mondja -, kérlek, ígérjétek meg nekem, hogy nem csak annyival töltitek ki, hogy szépek legyeteket és híressé váljatok. Használjátok a hangotokat, amivel meg lettetek áldva arra, hogy szóljatok az emberekhez. 




 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése