2015. szeptember 18., péntek

Tündérmese Book Tag


Keresgettem Book Tag-ek között, és végül erre esett a választásom. Ezt a Tag-et Borikánál találtam, és nagyon megtetszett, ezért úgy döntöttem, hogy én is kitöltöm. :)


1. Pinokkió - A fiú, akinek megnőtt az orra, ha hazudott.
Hazudtál már egy könyvről, mert szégyelled, hogy tetszett?
Nem emlékszem, hogy lett volna valaha is ilyen. Büszkén vállalom, hogy egy javíthatatlan Könyvmoly vagyok. Nagy K-val.  :D




2. A Szépség és a Szörnyeteg - A lány, aki nem a külsőbe szeretett bele.
Melyik könyvet szereted, annak ellenére, hogy rémes a borítója?
Nem hiszem, hogy van ilyen. Lehet, hogy nem tetszik egy-egy borító, de soha nem tartom rémesnek egyiket sem.





3. Hófehérke - Akire a szépségéért vadásztak.
Vettél már meg könyvet csak a borítója miatt, és ha igen, mi volt az?
Nincs olyan, hogy csak a borító alapján ítélek.  Mindig elolvasom a fülszöveget, és ha úgy van véleményeket is megnézek. Általában kettőt-hármat, mert így több szemszögből is meg tudom vizsgálni a könyvet, mielőtt döntenék.



4. Csipkerózsika - Akit elátkoztak, hogy aludjon, majd az igaz szerelem csókja ébresztette fel.
Melyik a kedvenc könyves párod?
Általában mindig az amelyik, az általam olvasott könyvben van. :)







5. A kis hableány - Aki feladta az életét a szerelemért.
Szoktál kipróbálni új műfajokat vagy inkább maradsz azoknál, amelyeket ismersz és szeretsz? Ha kipróbáltál már újakat, melyik volt az utolsó ilyen könyv?
Szerencsére nem a műfaj alapján választok könyvet, így elég sokféle műfajú könyvet olvastam. Viszont a horror meg a sci-fi nem nagyon jött be.



6. Hamupipőke - Aki elvesztette cipőjét éjfél után.
Melyik volt az utolsó könyv, ami miatt fennmaradtál egész éjszaka?
Hm… ez egy jó kérdés. Talán Susan Ee - Angyalok bukása c. könyve miatt maradtam fenn utoljára.

7. Rapunzel - Akit bezártak egy toronyba.
Melyik volt a legrosszabb könyv, amit az elmúlt hónapban olvastál?
Nincs ilyen könyv. Ha valamit elkezdek olvasni, az általában kedvenc lesz, de ha mégsem, akkor sem tartom a legrosszabb könyvnek.



8. Aladdin - A szegény fiú, aki egy dzsinnt talált.
Melyik volt az utolsó "könyvkincs", amit találtál?
Jessica Shirvington – Elhívás




9. Alice Csodaországban - A lány, aki nyúlüregbe esett.
Melyik könyv olvasása után érezted úgy, hogy új világba csöppentél?
Olyan ember vagyok, aki bármit olvas, abba beleéli magát. Tőlem ordibálhatnak vagy fejen is állhatnak, akkor sem tudnak kiszakítani az olvasásból. :)




10. A békakirály - Az elvarázsolt herceg, aki újra emberré vált.
Melyik volt az a könyv, amelyikről azt gondoltad, hogy utálni fogod, de végül mégis megszeretted?
John Green – Csillagainkban a hiba. Utálom a sírós történeteket, de ez a könyv, olyan jól lett megírva, hogy nem bántam, hogy majdnem végig sírtam.

 

11. Jancsi és Juliska - Akik elvesztek az erdőben és egy boszorkány elfogta őket.
Melyik testvérpár (fiú-lány) a kedvenced és miért?
Dee és Daemon. Imádtam, ahogy civakodtak, és ahogy kiálltak egymásért. :)





12. Piroska - Akit a nagymamának öltözött farkas felfalt.
Melyik könyvben csalódtál azután, hogy beleszerettél a borítóba és fülszövegbe?
Nem emlékszem ilyen könyvre. Lehet, hogy volt ilyen, de valószínűleg annyira csalódtam, hogy el is felejtettem.






13. Rumpelstiltskin - Akinek senki nem tudja a nevét.
Melyik az a könyv, amelyiket nagyon szereted, de nem kap elég figyelmet?
Nalini Singh könyvei. Imádtam az összeset. :)



14. A kihívottaim:
Bárki megcsinálhatja, aki kedvet kap hozzá. :)




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése