2016. szeptember 24., szombat

Hogyan olvasom? Book Tag

Köszönöm a kihívást Zsebinek, és bocsi, hogy ilyen sokáig tartott amíg elkészültem vele. Zsebi válaszait ITT olvashatjátok. :) 

Hogyan találsz rá új olvasnivalóra?
Molyon szoktam „kutakodni”, vagy ha látok Facebookon megjelenéseket, vagy értékeléseket, és megtetszik egy bizonyos könyv, akkor az felkerül a listámra. A Prológus társaim is segítenek új olvasnivalókat találni. Elég gyakran tör rájuk/ránk a fangörcs, áradozunk könyvekről, és próbáljuk rávenni azokat, akik még nem olvasták, hogy mindenképpen kezdjenek neki.

Hogyan szeretted meg az olvasást?
Anyukám mindig olvasott esti mesét, amikor kicsi voltam. Imádtam. Aztán mikor már tudtam olvasni egyre több és több könyv került a szemem elé, végül észre sem vettem és el sem lehetett szakítani a könyvektől.

Hogyan változott meg az ízlésed a könyvek iránt, ahogy egyre idősebb lettél?
Szerintem nem változott az ízlésem nagyon. Jó, nyilván már nem mesekönyveket olvasok, de a Happy End szeretete megmaradt. Inkább a romantikus könyveket preferálom, igaz néha kikacsintok egy-egy sci-fi vagy hasonló témájú könyvre, de többségében maradtam ugyanazon a vonalon, mint régen.

Milyen gyakran vásárolsz könyveket?
Nem olyan sokszor, mint szeretnék. :D Igyekszem csak a „legfontosabb” könyveket megvenni, nem szeretném a családom összes pénzét elkölteni. Egyszer kiszámoltam, hogy mennyibe kerülne az, ha megvenném az összes olyan könyvet, ami valami miatt megtetszik… hát, azt hiszem a fél várost eltarthatnám belőle. Így inkább könyvtárazom, de azért természetesen vásárolgatok könyveket. :D

Hogyan lettél Bookblogger?
Az írás mindig is az életem része volt, először csak naplószerű dolgot vezettem, aztán jöttek az iskolai fogalmazások. Aztán úgy döntöttem, hogy a fejemben lévő „történeteket” (amiket az élénk fantáziámnak köszönhetek) papírra vetem. Ezek csak kis szösszenetek voltak, de élvezettel írtam le őket. Gondoltam rá, hogy csinálhatnék egy történetes blogot, de soha nem volt bátorságom elindulni. Aztán 2015 nyarán láttam egy felhívást Hédi (Thinking About You) oldalán, hogy indít egy gyorstalpalót kezdő bloggereknek. Azt hiszem, a többit pedig már kitaláljátok.

Hogyan reagálsz, ha nem tetszett egy regény befejezése?
Nagyon nem jól. Ilyenkor agybajt kapok, és folyton azt kérdezgetem, hogy „Miért?”, és hogy „ennek nem így kellett volna történnie”. Utána napokig ezen kattogok, és mindenkinek elpanaszolom, mennyire nem tetszett, annak, aki meghallgat, és annak is, aki nem.

Milyen gyakran leszel annyira kíváncsi, hogy előrelapozol a könyvekben, hogy megtudd mi fog történni?
Soha nem teszek ilyet. Inkább nem alszom éjszaka, hogy a könyv végére érjek, de nem olvasok előre. 

Kit szeretnél megjelölni?
Bárkit, aki kedvet kap hozzá. 


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése