2017. május 31., szerda

Promágus Kupa Büntetés - Top 5 könyves úti cél

Mint ahogy az a címben is olvasható bizony nem sikerült teljesítenem az áprilisi Promágus Kupa fordulóját, így hát kaptam egy úgynevezett büntit. A teljesítendő feladatot  Netra találta ki nekem. Mivel a múlthavi témánk az utazás volt, ezért ezzel kapcsolatos az én kis feladatom. Össze kell állítanom az én Top 5 könyves úti célomat, ahova szívesen ellátogatnék.




1. Roxfort
Azt hiszem ezen senki nem lepődik meg, hiszen (szerintem) nincs olyan ember, aki ne látogatná meg a híres varázslóiskolát. Kíváncsi vagyok vajon melyik ház tagjai közé sorolna a Teszlek Süveg, és azért valljuk be elég menő dolog az, ha az ember varázserővel rendelkezik.

2. Idris
A Prológus oldalán Árnyvadász hetet tartottunk, így hát nem meglepő módon eszembe jutott, hogy bizony Idris sem lehet annyira rossz hely. Szívesen megnézném a saját szememmel.

3. Avalon
Aprilynne Pike Wings sorozatából ismert Avalon a tündérek hazája. Hasonlóan Idrishez úgy gondolom itt is sok érdekes dolgot tudhatnék meg. A tündérek biztos nem repesnének az örömtől, ha megjelennék náluk, de örülnék egy idegenvezetésnek, ahol mindenféle történetet hallhatnék a múltjukról, és jelenükről.

4. Hex Hall
Roxforthoz hasonlóan ez is egy bentlakásos iskola, itt viszont elég vegyes a társaság, így tuti nem unatkoznék, hiszen mindenki más személyiség. A kultúrák és a szokások fajonként valószínűleg eltérnek, így kis betekintést nyerhetnék minden egyes faj életébe.

5. London
Nem tudom ez mennyire esik bele a kategóriába lévén, hogy nem egy kitalált helyről beszélünk, de akik ismernek tudják, hogy nagy álmom ellátogatni ebbe a városba, meg úgy Angliába, ezért muszáj volt megemlítenem itt is. Az írók gyakran választják cselekményük színhelyéül, aminek én nagyon tudok örülni.

A Promágus Kupáról bővebben ITT olvashattok!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése